Organiseer je (werk)omgeving, je agenda en jezelf.

Juist als je hoogsensitief bent.

Creëer meer rust, ruimte en overzicht. Hoe?

Structuur

Structuur aanbrengen en zorgen voor goed tijdmanagement helpen om weer inzicht en grip te krijgen op jouw zijn en functioneren. Je leert keuzes maken die passen en grenzen stellen zodat je weer prettig en optimaal kunt functioneren.

Sensitief

Als overprikkeling (chaos) veel impact op je heeft en je het contact met jezelf verliest, komt je mooie eigenschap hoogsensitiviteit (HSP) in het gedrang. Ontdek hoe jij deze waardevolle eigenschap kunt inzetten.

Supporter

Jouw persoonlijke ontwikkeling of die van de organisatie juicht Claudy Voskens van harte toe. Als supporter stelt de stichting jaarlijks een klein aanmoedigingsfonds ter beschikking.

support your locals

Keuzestress: Klachten en dan?

Na het uitbreken van de corona crisis zijn we allemaal doordrenkt met de adviezen en regels om erger te voorkomen. Handen wassen, niesen en hoesten in de elleboog, geen handen schudden, werk zoveel mogelijk thuis en bij klachten laat je testen en blijf thuis!
De kracht van het niets doen

De kracht van het niets doen

Door een virus moest ineens het roer om. Dat gold ook voor mij. Nee, geen werkplekorganisaties, workshops, trainingen of klankbordgesprekken meer op locatie. Begeleiding kan gelukkig voor een deel ook online maar niet iedereen kan of wil dat. Hoe dan ook, agenda nagenoeg leeg. [...]

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang 3 gratis tips!

Pin It on Pinterest

Shares
Share This